Metodologia Online

A l’Escola Pia Online entenem que l’educació és molt més que transmetre coneixements: és crear un entorn d’aprenentatge enriquidor, accessible i flexible que permeti a cada estudiant desenvolupar-se al seu ritme i segons les seves necessitats.

La nostra metodologia es basa en un enfocament centrat en l’estudiant, on el protagonisme recau en el seu propi procés d’aprenentatge. Els alumnes són animats a participar activament en les activitats educatives, fomentant la reflexió crítica, la col·laboració i l’autonomia.

Som conscients que cada estudiant té un ritme i estil d’aprenentatge únic. Per això oferim materials didàctics diversificats i recursos interactius que s’adapten a diferents formes d’aprendre. L’accés als continguts es fa de manera flexible, i això permet als alumnes gestionar el seu temps d’estudi segons les seves responsabilitats personals i professionals.

Campus Virtual Escola Pia Online

Campus Virtual

Disposem d’un campus virtual de darrera generació que s’actualitza constantment per oferir la millor experiència d’aprenentatge possible. En aquest espai els estudiants tenen accés a materials interactius, organitzem videoconferències en temps real, fomentem la participació en fòrums de debat, fem proves online i molt més. El nostre campus és el cor de la nostra oferta educativa, dissenyat per facilitar un aprenentatge dinàmic i col·laboratiu.

Creiem en una avaluació continuada i formativa que ajudi els estudiants a identificar els seus punts forts i àrees de millora. A través de feedback regular, tant individual com col·lectiu, els nostres docents guien els alumnes en el seu procés d’aprenentatge, oferint suport constant i personalitzat.

Compromís i excel·lència

La nostra escola es compromet amb l’excel·lència educativa. Tot el nostre equip docent està format per professionals qualificats amb una àmplia experiència en l’ensenyament online. Els cursos estan dissenyats amb rigor acadèmic, assegurant que els continguts siguin rellevants, actualitzats i alineats amb les necessitats del mercat actual.

Un dels nostres fets diferencials és que els nostres professors no només imparteixen classes, sinó que coneixen realment els seus alumnes. Organitzem webinars en directe de manera regular, on els docents tenen l’oportunitat d’interactuar amb els estudiants de manera més personalitzada. Aquestes sessions no només permeten resoldre dubtes en temps real, sinó que també creen un vincle més proper entre professor i alumne, afavorint un entorn d’aprenentatge més humà i efectiu.

Compromís i excel·lència

En resum, la nostra metodologia online és un equilibri entre l’exigència acadèmica, la flexibilitat i la personalització, amb l’objectiu d’oferir una educació de qualitat que s’adapti a les necessitats de cada estudiant. Ens comprometem a acompanyar-vos en el vostre camí d’aprenentatge, oferint-vos les eines i el suport necessari per assolir els vostres objectius educatius i professionals.

Flexibilitat

L’estudiant s’organitza l’estudi com, quan i on pot. D’aquesta manera, pot conciliar millor la seva vida laboral, personal i d’estudiant.

Interactivitat

L’alumne, durant tot el procés d’aprenentatge, té un contacte permanent amb el professorat i la resta de companys d’aula.

Autoaprenentatge

L’alumne ha de poder avançar en els estudis de forma autònoma, comptant amb el suport dels companys i sempre que ho necessiti amb l’ajuda del professorat per resoldre dubtes.

Acompanyament docent

El professorat guia durant tot el procés d’aprenentatge els alumnes, fent un seguiment individual de la participació, de l’esforç i dels resultats, acompanyant-los i ajudant-los en tot allò que necessitin.

Supervisió tutorial

L’alumne disposa de l’espai tutoria, on té contacte directe i fluid amb el tutor/a per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb el campus, el curs, els professors i la metodologia. En principi, l’acció tutorial es du a terme virtualment, però sempre s’ofereix a l’alumne la possibilitat de parlar presencialment. La relació entre professors i alumnes queda recollida en el Pla d’Acció Tutorial.

Autoaprenentatge cooperatiu

L’Escola Pia ha apostat decididament per aquesta metodologia en totes les etapes del centre, i en la formació online pensem que és molt interessant també que els alumnes interactuïn i construeixin el coneixement de forma conjunta. La coordinació pedagògica de la formació online vetlla perquè es vagin introduint diferents elements d’aprenentatge cooperatiu en els diferents mòduls professionals.