A partir del 9 de setembre, l’Escola Pia Online estrena pàgina web, un espai dissenyat per oferir als estudiants una experiència educativa més flexible i accessible. Aquest nou espai posa el focus en l’atenció personalitzada que oferim a tots els estudiants. A través de tutories en línia, cada alumne rep un seguiment individualitzat, adaptat al seu ritme d’aprenentatge i a les seves necessitats específiques.

Aquesta nova plataforma inclou un campus virtual que ofereix la possibilitat de cursar els cicles formatius de forma completa o parcial, amb titulacions oficials que s’expedeixen directament des de l’escola. A més, l’alumnat pot estudiar des de casa i només ha de presentar-se de manera presencial per realitzar els exàmens finals de cada semestre.

Què més oferim a l’Escola Pia Online?

• Batxillerat online, preparació del batxillerat i preparació d’accés a la universitat:
    Proposem l’opció de cursar matèries optatives de batxillerat fora de currículum per preparar l’examen corresponent de les PAU, de la prova d’accés a CFGS o per ampliar coneixements.
    També oferim la preparació específica per a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) o per a l’accés a Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).
  • Formacions per a empreses: oferim cursos personalitzats segons les necessitats específiques de cada empresa. A més, ens encarreguem de gestionar les bonificacions a través de la Fundae, assegurant que les formacions puguin ser subvencionades.
  • Formacions tècniques: Amb l’objectiu de donar resposta a les demandes actuals del mercat laboral, també oferim formacions tècniques de qualitat, com ara el nivell 2 d’acTIC.

La metodologia

La metodologia de l’Escola Pia Online està centrada a oferir una experiència educativa flexible i dinàmica. A través del campus virtual, els estudiants poden accedir als materials didàctics en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, millorant les seves competències professionals, socials i personals.

La metodologia inclou:

• Supervisió tutorial i seguiment individualitzat
  • Acompanyament docent
  • Flexibilitat i autoaprenentatge
  • Interactivitat i avaluació continuada
  • Assessorament acadèmic

Amb aquesta nova plataforma ens adaptem a les necessitats actuals del mercat laboral i de l’alumnat.

Nova pàgina Escola Pia Online